loading...
سایت تفریحی تهران پاتوق
آخرین ارسال های انجمن
Erfan-B_ADMIN بازدید : 303 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تمایلات جنسی مبحثی است که همیشه جنجال برانگیز بوده است. تمایلات جنسیهیچ قاعده و قانون مشخصی ندارند مخصوصاً وقتی مسئله رضایت باشد. هر چیزیکه برای زوج لذت بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برایآن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش های اجتماعی زوج ها باهم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه جنسی ایدآل است، برای دیگریراضی کننده نیست. باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می گیرند اما تمایلاتجنسی انسان ها مسئله ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد.بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود داردو حقیقت آنها چیست.


برای خواندن به ادامه مطلب بروید

خیالپردازی حین نزدیکی عادتی ناپسند است

تمایلاتجنسی مسئله ای صرفاً جسمی نیست و قسمت عمده ای از آن ذهنی است. اینکه حتیبا فکر کردن به همسرتان بتوانید ارضا شوید واقعاً عالی است اما اینکه یکتخیل را وارد ذهنتان کنید تا تحریک شوید اصلاً عادت زشتی نیست. هر چیزی کهمغز را تحریک کند در عشق بازی با همسرتان قابل انجام است و فکرها وخیالپردازی ها هم جزئی از آن است. خیالپردازی ها معمولاً تاثیرات مثبتی برروابط جنسی دارند زیرا به کشف نیازها و خواست های شخصی کمک می کند. این یکباور اشتباه است که خیالپردازی حین نزدیکی عملی نادرست است.

روش انقطاع از بروز بارداری جلوگیری می کند

خیلیاز زوج ها با این تصور که روش انقطاع (بیرون آوردن فوری آلت تناسلی ازواژن پیش از انزال) می تواند به طور کامل دربرابر بارداری جلوگیری کند، ازاین روش استفاده می کنند. از میلیون ها اسپرم، برای باردار کردن یک زن فقطیک اسپرم موردنیاز است. و حتی یک قطره از مایع منی مرد حاوی هزاران یامیلیون ها اسپرم است. در موقع انزال نیست که مردها اسپرم ترشح میکنند بلکهحتی مایع پیش آب هم ممکن است به اندازه کافی اسپرم برای وارد شدن به رحمدر خود داشته باشد. این باور اشتباه باعث می شود تعداد زیادی از زوج هاناخواسته باردار شوند. روش انقطاع می تواند از بارداری جلوگیری کند اماهیچوقت روش مطمئنی نیست.

ارضا شدن فقط به سایز بستگی دارد
آیاسایز مهم است؟ حتی قشر تحصیلکرده جامعه باور دارند که سایز اهمیت بسیارزیادی در ارضای جنسی دارد. اما در واقعیت، علم ثابت کرده است که هیچ آلتتناسلی برای واژن بزرگ یا کوچک نیست. این سایز آلت جنسی مرد نیست که اهمیتدارد بلکه تمرین درست حرکات و جنبه عاطفی زوج است که به یک ارگاسم خوبمنجر می شود. هیچوقت نمی توانید میزان مرد بودن کسی را با سایز آلت جنسیاو بسنجید. زن ها به دنبال داخل کردن های سخت و محکم نیستند، بلکه ضربههای نرم و ریتمیک است که دوست دارند و امیال جنسی آنها را بیدار می کند.جالب است بدانید که داروهایی هم که برای افزایش سایز آلت جنسی در بازاروجود دارد، هیچ تاثیری بر بزرگ کردن سایز آلت تناسلی نخواهد داشت.

مردان فعال تر از زنان هستند
ایننیز یک باور جنسی اشتباه دیگر است که نیاز مردان به رابطه جنسی بیشتر اززنان است. این باور از ریشه غلط است. زن و مرد که هر دو از یک نوع و انسانهستند، به یک اندازه تمایلات جنسی دارند. اما زنان برخلاف مردان طوریطراحی شده اند که بیشتر به جنبه های عاطفی رابطه نگاه می کنند تا جنسی آن.برای زنان لازم است که ابتدا دلبستگی عاطفی پیش بیاید. به علت همین تفاوتاست که اغلب باور دارند فعالیت جنسی مردان بیشتر از زنان است.

یک رابطه جنسی عالی همیشه به ارگاسم منتهی می شود
یکرابطه جنسی بدون ارگاسم به نظر خیلی از زوج ها اصلاً رابطه جنسی جالبینیست. اما این هم یک باور اشتباه دیگر است و برای اینکه یک نزدیکی، عالیباشد نیازی نیست که حتماً به ارگاسم منجر شود. ارگاسم اوج بیولوژیکی ازتمایلات جنسی است نه احساسی. خوشنودی در تمایلات جنسی بیشتر عاطفی واحساسی است و حتی بدون ارگاسم هم افراد می توانند رابطه جنسی لذت بخشداشته باشند. ارگاسم فقط نشانه تکمیل جسمی فعالیت جنسی است و نقش کمتری دراحساس رضایت افراد از رابطه جنسیشان دارد.

ناحیه حساس خانم ها (نقطه G) مرکز ارگاسم است
باورعموم بر این است که اندام تناسلی خانم ها یک ناحیه حساس دارد که مرکز اوجلذت جنسی یا ارگاسم است. نظر محققین مختلف در رابطه با وجود چنین ناحیه ایمتفاوت است. این ایده برای اولین بار توسط فروید مطرح شد. دکترها می گوینداین مسئله بیشتر از اینکه علمی و آنتومیکی باشد، ادراکی و ذهنی است.

 گردآورنده: نیکـــ صدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پرتال سرگرمی تهران پاتوق تنها ترین و پرطرفدار ترین پرتال سرگرمی ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 1,981
  • بازدید کلی : 72,557
  • کدهای اختصاصی
    undefined